طرز تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه و مخصوص

ساندویچ مرغ یکی از سالم ترین انواع ساندویچ است که در سر تا سر جهان محبوب و پر طرفدار است و از مواد متنوعی درست می شود.برای اموزش کامل تهیه ساندویچ مرغ در ادامه با ما همراه باشید.

مرحله 1

ابتدا دو عدد سینه مرغ را به تکه های کوچک تبدیل می کنیم و درون یک کاسه مناسب قرار می دهیم.سپس برای طعم دار کردن سینه مرغ سه قاشق چایی خوری روغن زیتون ، یک سوم قاشق چایی خوری فلفل قرمز  و نصف قاشق چایی خوری پودر کاری و بعد از ان یک قاشق چایی خوری نمک و به اندازه یک کفه دست جعفری خورد شده به مواد اضافه می کنیم.

مرحله 2

در این مرحله پوست یک عدد لیمو سنگی را رنده می کنیم و درون کاسه میریزیم ، این کار باعث می شود که بوی زُخم مرغ گرفته شده و مزه ی خوبی به گوشت دهد. در مرحله بعد دو قاشق چایی خوری آب لیمو به مواد اضافه می کنیم و ان ها را مخلوط می کنیم و به مدت یک ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله3

حالا برای درست کردن سس ساندویچ به اندازه نصف پیمانه پیازچه خورد می کنیم و بعد به همان اندازه فلفل دلمه ای خورد می کنیم سپس هر دوی ان ها را درون یک کاسه میریزیم ،و یک پیمانه هم خامه به کاسه اضافه می کنیم همچنین به اندازه یکی نصفی سس مایونز،دو قاشق غذا خوری خردل ،دو قاشق چایی خوری پودر کاری ،دو قاشق  چایی خوری پورد پابریکا ،نصف قاشق چایی خوری نمک ، یک سوم قاشق چایی خوری فلفل سیاه ،یک قاشق غذا خوری ماست  اضافه می کنیم و همه ی مواد را با هم مخلوط می کنیم

مرحله4

در مرحله بعد با حرارتی زیاد تابه ای مناسب در اجاق قرار میدهیم سپس سینه مرغ را به تابه اضافه می کنیم ،به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل اینکه سینه مرغ روغن زیتون دارد به تابه روغن اضافه نمی کنیم. و در اخرین گام اجازه میدهیم سینه مرغ پنج الی شش دقیقه در تابه باقی بماند تا به خوبی پخت شود.   

منابع :

نظرات